תמיכה

אנו ב מפעילים מחלקת מכירות ושירות לקוחות ומחלקת תמיכה טכנית, העומדים לשירות כלל לקוחותינו.

בנוסף באתרנו ניתן למצוא ו/או להסתייע במידע רב שהולך וגדל בחלוף הזמן, בנושאים אדמינסטרטיביים אך בעיקר בנושאים טכניים שונים ושאותו ניתן למצוא תחת שאלות נפוצות או HelpDesk בתפריט לעיל.

מחלקת מכירות ושירות לקוחות

מחלקת מכירות ושירות לקוחות ערוכה לטפל ולסייע בעיקר בפניות שקשורות בפן האדמיניסטרטיבי של השירות וכמובן במתן מענה לשאלות לגבי כלל השירותים המשווקים על ידנו, טרום ההצטרפות ולאחר ההצטרפות לשירות. בנוסף, לעתים ניתן לקבל גם מענה לשאלות ומידע כללי בנושאים טכניים שונים הקשורים בשירות הניתן על ידנו.

אל מחלקת מכירות ושירות לקוחות ניתן לפנות בכתב, אך בעיקר בטלפון 09-8321777 וזאת במהלך שעות פעילות משרדנו, ימיי עסקים א - ה בין השעות 9:00 - 17:00.

מחלקת תמיכה טכנית

במחלקת תמיכה טכנית אנו ערוכים לטפל בפניות שקשורות בפן הטכני של השירות בלבד ובמידה והועברו אלינו בכתב בלבד, על פי נוהל העבודה שנמסר במסמך הגדרות חשבון אחסון, אשר נשלח אל כל לקוח סמוך להקמת חשבון אחסון לאתרו.

על פי נוהל פניה לקבלת תמיכה טכנית, יש לפנות באמצעות תיבת הניהול של האתר ובאמצעות ממשק ה- webmail בלבד, שפרטיהם נמסרו לכל לקוח במסמך הגדרות חשבון אחסון, אשר כאמור נשלח אליו סמוך להקמת חשבון אחסון לאתרו.

מטעמי אבטחת מידע ונוהל עבודה תקין, פניות שלא יועברו לפי נוהל זה לא יקבלו מענה, דחופות ככל שיהיו, שכן הן מקשות עלינו את יכולת אימות זיהוי הלקוח הפונה, מעקב וטיפול נאות בפניותיו.

במחלקת תמיכה טכנית אנו ערוכים למתן שירות תמיכה טכנית ב- 2 מתכונות שונות. תמיכת חירום ותמיכה טכנית רגילה.

תמיכת חירום

מחוץ לשעות העבודה של משרדנו, ימיי עסקים א - ה בין השעות 9:00 - 17:00, אנו ערוכים למתן תמיכה למצבי חירום בלבד. מצב חירום הוא מצב שבו האתר עצמו או שירות קיים עליו נתמך האתר, לא פעיל מסיבה הקשורה לכאורה בשרתים שלנו.

תמיכה להעלאה ראשונית של האתר או חלק ממנו אינה מוגדרת כתמיכת חירום ועל כן תינתן במהלך שעות העבודה של משרדנו במסגרת תמיכה טכנית רגילה.

תמיכה טכנית רגילה

במהלך שעות העבודה של משרדנו, ימיי עסקים א - ה בין השעות 9:00 - 17:00, אנו כמובן גם ערוכים למתן תמיכת חירום באם תידרש, אולם בנוסף אנו ערוכים גם למתן תמיכה טכנית רגילה בעניינים טכניים כלליים ושוטפים הנוגעים לשירות, כגון אך לא רק, תמיכה להעלאה ראשונית של האתר או חלק ממנו.

פניות לתמיכה טכנית רגילה אשר יועברו מחוץ לשעות העבודה של משרדנו, יטופלו ביום העסקים הקרוב ובמסגרת תמיכה טכנית רגילה כאשר שעת קבלתן לשם מעקב טיפול תהא השעה 09:00 של יום עסקים זה ולא המועד בו הועברו בפועל.

אנו מודים לך על הבנתך ושיתוף הפעולה החיוניים למימוש רצוננו להעניק לך את השירות הטוב, המהיר, היעיל והאיכותי ביותר לו אנו שואפים וזאת תוך שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה ונוהל עבודה תקין.

נשמח לעמוד לשירותך במתן סיוע באם נדרש.

הזניקו את העסק שלכם להצלחה עם חנות וירטואלית safeSHOP, פשוט למכור אונליין !

* כל האמור לעיל כפוף לתנאי השימוש בכל אחד מהשירותים הרלוונטיים ו/או תנאי השימוש והשירות, בהתאמה לעניין.    ** ט.ל.ח.